Дистанційне навчання. Основи здоров'я. 5 клас.

 

                                          Розклад уроків 
 https://sites.google.com/view/hjprkfl/%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0?fbclid=IwAR24A8wscr2BH3WFO4_6h0MoEYIP9pUKfLVHCIZd9ly5ULPg5NHAaKgXVns

Виконані завдання надсилати на адресу lesiakyznecova@gmail.com  або на вайбер

Посилання на онлайн - урок -  https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz



№ з/п

Тема уроку

Дата

Домашнє завдання

 1. 

Здоров’я і здоровий спосіб життя.
Сучасне уявлення про здоров’я. Вплив способу життя на здоров’я. Ознаки погіршеного самопочуття. Алгоритм дій у разі погіршення самопочуття. 

 07.09

 Синхронний урок  11.50

Платформа 
https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz
1. Переглянути відеоурок
https://www.google.com.ua/search?q=відео+Сучасне+уявлення+про+здоров’я.+Вплив+способу+життя+на+здоров’я.+Ознаки+погіршеного+самопочуття.+Алгоритм+дій+у+разі+погіршення+самопочуття.&oq=відео+Сучасне+уявлення+про+здоров’я.+Вплив+способу+життя+на+здоров’я.+Ознаки+погіршеного+самопочуття.+Алгоритм+дій+у+разі+погіршення+самопочуття.&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:908daad2,vid:DmBRYcEMf4o,st:0
Д/з Опрацювати  параграф 1 ст. 8 - 12
Намалювати у зошит " Квітка здоров'я" ст.10

 2.

Здоров’я і здоровий спосіб життя.

Як виміряти температуру. Джерела інформації про здоров’я 

 14.09

 Синхронний урок  11.50

Платформа 
https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz
1. Переглянути відеоурок
https://www.google.com.ua/search?q=відео+Сучасне+уявлення+про+здоров’я.+Вплив+способу+життя+на+здоров’я.+Ознаки+погіршеного+самопочуття.+Алгоритм+дій+у+разі+погіршення+самопочуття.&oq=відео+Сучасне+уявлення+про+здоров’я.+Вплив+способу+життя+на+здоров’я.+Ознаки+погіршеного+самопочуття.+Алгоритм+дій+у+разі+погіршення+самопочуття.&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:908daad2,vid:DmBRYcEMf4o,st:0
Д/з Опрацювати  параграф 1 ст. 13 - 14
Виконати у зошиті завдання " Мозаїка завдань" ст.15

 3.

 Принципи безпечної життєдіяльності.

Безпека і небезпека. Небезпечні

ситуації. Порядок дій при потраплянні у небезпечну ситуацію. Взаємодія з аварійними та рятувальними

службами

 14.09

 Синхронний урок  12.50

Платформа 
https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz
1. Переглянути відеоурок
https://www.google.com.ua/search?q=відео+Сучасне+уявлення+про+здоров’я.+Вплив+способу+життя+на+здоров’я.+Ознаки+погіршеного+самопочуття.+Алгоритм+дій+у+разі+погіршення+самопочуття.&oq=відео+Сучасне+уявлення+про+здоров’я.+Вплив+способу+життя+на+здоров’я.+Ознаки+погіршеного+самопочуття.+Алгоритм+дій+у+разі+погіршення+самопочуття.&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:908daad2,vid:DmBRYcEMf4o,st:0
Д/з Опрацювати  параграф 2 ст.16 -19
Накреслити  у зошиті  " Алгритм дй у небезпчних ситуаціях" ст.19

 4. 

Принципи безпечної життєдіяльності.

Взаємодія з аварійними та рятувальними службами 

 21.09

 Синхронний урок  11.50

Платформа 
https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz
1. Переглянути відеоурок
https://www.google.com.ua/search?q=відео+Сучасне+уявлення+про+здоров’я.+Вплив+способу+життя+на+здоров’я.+Ознаки+погіршеного+самопочуття.+Алгоритм+дій+у+разі+погіршення+самопочуття.&oq=відео+Сучасне+уявлення+про+здоров’я.+Вплив+способу+життя+на+здоров’я.+Ознаки+погіршеного+самопочуття.+Алгоритм+дій+у+разі+погіршення+самопочуття.&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:908daad2,vid:DmBRYcEMf4o,st:0
Д/з Опрацювати  параграф 2 ст.20 -21
Виконати у зошиті завдання " Мозаїка завдань" ст.22

 5.

 Добробут.
Поняття і складники добробуту: уміння вчитися, підприємливість, фінансова грамотність, доброчинність, співпраця. Успішне майбутнє.
Потреби, бажання, інтереси, цілі.
Довгострокові й короткострокові цілі.

Життєві навички для здоров’я, безпеки і добробуту

 28.09

Синхронний урок  11.50

Платформа 
https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz
1. Переглянути відеоурок
https://www.google.com.ua/search?q=відео+Сучасне+уявлення+про+здоров’я.+Вплив+способу+життя+на+здоров’я.+Ознаки+погіршеного+самопочуття.+Алгоритм+дій+у+разі+погіршення+самопочуття.&oq=відео+Сучасне+уявлення+про+здоров’я.+Вплив+способу+життя+на+здоров’я.+Ознаки+погіршеного+самопочуття.+Алгоритм+дій+у+разі+погіршення+самопочуття.&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:908daad2,vid:DmBRYcEMf4o,st:0
Д/з Опрацювати  параграф 3 ст. 23 - 26
Виписати у зошит " Життєві навички" ст.26 та " Піраміду потреб" ст.25

 6.

Добробут.
Потреби, бажання, інтереси, цілі. Підприємливість 

 28.09

Синхронний урок  11.50

Платформа 
https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz
1. Переглянути відеоурок
https://www.google.com.ua/search?q=відео+Сучасне+уявлення+про+здоров’я.+Вплив+способу+життя+на+здоров’я.+Ознаки+погіршеного+самопочуття.+Алгоритм+дій+у+разі+погіршення+самопочуття.&oq=відео+Сучасне+уявлення+про+здоров’я.+Вплив+способу+життя+на+здоров’я.+Ознаки+погіршеного+самопочуття.+Алгоритм+дій+у+разі+погіршення+самопочуття.&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:908daad2,vid:DmBRYcEMf4o,st:0
Д/з Опрацювати  параграф 3 ст.27 - 28

Виконати у зошиті завдання " Мозаїка завдань" ст. 29 -32

 7.

 Правила для пішохода.
Безпека пішохода. Види пішохідних переходів. Дорожня розмітка.

Перехід багатосмугової дороги. Засоби безпеки пішохода. Зважені рішення щодо переходу дороги.

 05.10

 Синхронний урок  11.50

Платформа 
https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz
1. Переглянути відеоурок
https://www.google.com.ua/search?q=відео+Сучасне+уявлення+про+здоров’я.+Вплив+способу+життя+на+здоров’я.+Ознаки+погіршеного+самопочуття.+Алгоритм+дій+у+разі+погіршення+самопочуття.&oq=відео+Сучасне+уявлення+про+здоров’я.+Вплив+способу+життя+на+здоров’я.+Ознаки+погіршеного+самопочуття.+Алгоритм+дій+у+разі+погіршення+самопочуття.&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:908daad2,vid:DmBRYcEMf4o,st:0
Д/з Опрацювати  параграф 4 ст.34 - 38
Виписати у зоит поняття ( багатосмугова дорога, пішоход)

 8.

 Правила для пішохода.

Засоби безпеки пішохода.

 12.10

 Синхронний урок  11.50

Платформа 
https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz
1. Переглянути відеоурок
https://www.google.com.ua/search?q=відео+Правила+для+пішохода.+Засоби+безпеки+пішохода.&oq=відео+Правила+для+пішохода.+Засоби+безпеки+пішохода.&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:bd09f3dd,vid:OVkHPcabrYQ,st:0
https://www.google.com.ua/search?q=відео+Правила+для+пішохода.+Засоби+безпеки+пішохода.&oq=відео+Правила+для+пішохода.+Засоби+безпеки+пішохода.&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:f1fec120,vid:EBiTjwOiDsg,st:0
Д/з Опрацювати  параграф 4 ст.39
Виконати у зошиті завдання "Мозаїка завдань" ст.40


№ уроку

Тема

Дата

Завдання та посилання

24.

Соціальна небезпека інфекційних захворювань. Поняття про туберкульоз і ВІЛ інфекцію.

16.03.22 

Асинхронний урок
1. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=_fed_T2mNIE 
https://www.youtube.com/watch?v=lyhjNFGSF-w
Д/з Опрацювати параграф 21,
виписати поняття в зошит  ( ст. 115,118,119), накреслити табличку в зошит ст.119, виконати тест ст.120

25

Запобігання дискримінації людей,які живуть із ВІЛ.

 23.03.22

 Асинхронний урок
1. Переглянути відеоурок
 https://www.youtube.com/watch?v=7Ue44FGbFPA
Д/з Повторити параграф 19,20, 21. Виконати самостійну роботу " Перевір себе"ст.121 ( в зошиті).

Тема 2.  Безпека в побуті й навколишньому середовищі.  

26

Пожежна безпека. Умови  і причини виникнення пожеж. Принципи запобігання  та гасіння пожеж.
Практична робота.

Відпрацювання навичок евакуації в приміщені  школи.

 30.03.22

 Синхронний урок  11.50
Платформа 
https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz
1. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=0TlqMxtr6d0
2. https://www.youtube.com/watch?v=g48CR5Winuo
Д/з Опрацювати  параграф 22 ( ст. 122 - 126),накреслити таблицю  в зошит  ( ст. 122,123), виписати  в зошит " Правила безпечного багаття" ст.124.

27

Способи гасіння невеликих пожеж. Особливості  гасіння електроприладів. Захист органів дихання  під час пожеж.
Практична робота.

Відпрацювання навичок  захисту органів дихання від отруйних газів.

 06.04.22

 Синхронний урок  11.50

за платформою 
https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz
1. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=23CbwBN4Bac
https://www.youtube.com/watch?v=0MihlfbYTkw
2.  Опрацювати презентацію
https://naurok.com.ua/sposobi-gasinnya-nevelikih-pozhezh-osoblivosti-gasinnya-elektropriladiv-zahist-organiv-dihannya-pid-chas-pozhezh-234219.html

Д/з Опрацювати  параграф 22 ( ст. 122 - 132),накреслити таблицю  в зошит  ( ст. 131), виписати  в зошит " Причини пожежі " ст.127, виписати поняття ст. 130,відповідати на питання ст.132.

28

Дитина у автономній ситуації. Безпека в побуті.  Ризики побутового травмування, телефонного й телевізійного шахрайства, проникнення  в оселю зловмисників.
Практична робота.

Моделювання  безпечної поведінки  із незнайомими людьми.

 13.04.22

 Синхронний урок  11.50

за платформою 
https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz
1. Переглянути відеоурок
1. https://www.youtube.com/watch?v=e6WWTuxTOAw
2. https://www.youtube.com/watch?v=AQxV-RuafmE
2.  Опрацювати презентацію
https://vseosvita.ua/library/ditina-v-avtonomnij-situacii-bezpeka-v-pobuti-telefonnogo-ta-televizijnogo-sahrajstva-proniknenna-v-oselu-zlovmisnikiv-439326.html
Д/з Опрацювати  параграф 23,24
 накреслити таблицю  в зошит 
 ( ст. 133,134),  виписати поняття ст. 133,відповідати на питання ст.140,144( письмово).

29

Інформаційна безпека в Інтернеті.

 20.04.22

 Синхронний урок  11.50

за платформою 
https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz
1. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=fFZDzhBBngw
https://www.youtube.com/watch?v=iIyPGTp5YKE
2.Опрацювати презентацію
1. https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-bezpeka-v-interneti-74746.html
2. https://vseosvita.ua/library/informacijna-bezpeka-v-interneti-246240.html
Д/з Опрацювати  параграф 25, виписати поняття ст. 145,виписати  " правила  безбечного користування інтернетом" в зошит ст.146, накреслити таблицю  в зошит ( ст. 147),  відповідати на питання ст.147( усно), виконати завдання " Моделюй " ст.147
( усно)

30

Безпека на дворі. Місця підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації  з незнайомцями. 
Практична робота.

Відпрацювання навичок  відмови  від ігор  у небезпечних місцях.

 27.04.22

 Синхронний урок  11.50

за платформою 
https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz
1. Переглянути відеоурок
1. https://www.youtube.com/watch?v=HUaelcQoKUk
2. https://www.youtube.com/watch?v=qjcDr7H1ytI
3.https://www.youtube.com/watch?v=6Zv69zdBEWk
Опрацювати презентацію
1.https://naurok.com.ua/prezentaciya-5-klas-osnovi-zdorov-ya-bezpeka-nadvori-miscya-pidvischeno-nebezpeki-ekstremalni-situaci-pri-spilkuvanni-z-lyudmi-z-neznayomcyami-172345.html
2.https://vseosvita.ua/library/bezpeka-nadvori-nebezpecni-misca-povedinka-z-neznajomcami-250453.html
Д/з Опрацювати  параграф 26, виписати поняття ст. 151, виконати завдання 
" Моделюй " ст.153( письмово)

31

Безпека довкілля.  Наслідки забруднення  довкілля для життя  і здоров’я людини. Способи збереження  природного середовища.

 04.05.22

 Синхронний урок  11.50

за платформою 
https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz
1. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=RKumy1bayKM
https://www.youtube.com/watch?v=GPIoKvb8tVU
Опрацювати презентацію
https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-osnov-zdorov-ya-naslidki-zberezhennya-dovkillya-dlya-zhittya-i-zdorov-ya-36380.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-za-temoyu-bezpechne-dovkillya-232864.html
https://urok.osvita.ua/materials/health/prezentacia-do-uroku-osnov-zdorova-v-5-klasi-bezpecne-dovkilla/
Д/з Опрацювати  параграф 27, виписати правила співжиття на землі ст. 155, відповідати на запитання  ст.156,157
( письмово)

32

 Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та  в разі  потрапляння в  зону підтоплення. Підручні рятувальні засоби.
Практична робота.

Моделювання  безпечної поведінки  під час  сильного вітру,грози й підтоплення.

 11.05.22

  Синхронний урок  11.50

за платформою 
https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz
1. Переглянути відеоурок
1. https://www.youtube.com/watch?v=CgrEYeqaLms
2.https://www.youtube.com/watch?v=X4KJiW_pzn4
Опрацювати презентацію
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-stihijni-liha-pravila-povedinki-pid-cas-silnogo-vitru-grozi-ta-v-razi-potraplanna-u-zonu-pidtoplenna-451654.html
Д/з Опрацювати  параграф 28, виписати поняття ст. 158,161,163, заповнити таблицю ст.163.

33

Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії в небезпечних  ситуаціях на воді.

 18.05.22

 Синхронний урок  11.50

за платформою 
https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz
1. Переглянути відеоурок 
https://www.youtube.com/watch?v=gdsoiEP73Ew
https://www.youtube.com/watch?v=ktvhUpgXiHk
Опрацювати презентацію
https://vseosvita.ua/library/vidpocinok-na-prirodi-pravila-kupanna-u-vodojmah-dii-u-nebezpecnih-situaciah-na-vodi-5-klas-osnovi-zdorova-281821.html
https://vseosvita.ua/library/tema-vidpocinok-na-prirodi-pravila-povedinki-na-vodi-273393.html
Д/з Опрацювати  параграф 29, виписати поняття ст. 167,169, виписати "правила поведінки під час купання" ст.167, 168,169,виписати " допомога потерпілому від теплового та сонячного удару"ст. 169,виконати завдання ст. 170 ( письмово),виконати завдання " Перевір себе" ст.172 ( письмово) .

34

Практична робота.
Моделювання  ситуацій  надання допомоги  постраждалому від  теплового  або  сонячного ударів.
«Тестування за 4 розділом.»

 25.05.22

  Асинхронний урок
Виконати контрольну роботу
https://naurok.com.ua/richna-kontrolna-robota-z-osnov-zdorov-ya-241394.html

35

Підсумково -  узагальнюючий урок.

 01.06.22

 Асинхронний урок

Виконати контрольну роботу за рік
https://naurok.com.ua/richna-kontrolna-robota-z-osnov-zdorov-ya-241394.html






№ уроку

Тема уроку

Дата

Завдання та посилання

 21

Спілкування з дорослими.  Повага до батьків і вчителів. Взаємодопомога  членів родини. 

09.02.2022 

Опрацювати параграф 18,повторити параграф 17 виписати в зошит "Завдання" ст.105 
Розв'язати ситуаційні завдання ст.104,106
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=YXzFriRGWiM




№ уроку

Тема уроку

Дата

Завдання та посилання

  31.

 Безпека довкілля.  Наслідки забруднення  довкілля для життя  і здоров’я людини. Способи збереження  природного середовища.

 28.04.21

 Опрацювати параграф 27, виписати "правила співжиття на Землі" в зошит, відповідати на зап. ст. 157

№ уроку

Тема уроку

Дата

Завдання та посилання

17.

 Вплив телебачення і комп’ютера  на здоров’я.

13.01.2021

Опрацювати параграф 15, виписати в зошит " Правила роботи за  комп'ютером,виконати на ст.91 " Перевір себе"
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=RpEZ_Rcb2-0 
https://www.youtube.com/watch?v=j3y4HA4pRXo

18.

 Права на здоров’я. Права дитини. Обов’язки учня  і громадянина. 


20.01.2021

Опрацювати параграф 16 .виконати ситуаційні задачі ст. 96

 


Немає коментарів:

Дописати коментар