№ уроку |
Тема |
Дата |
Завдання та посилання |
Розділ 4 Соціальна
складова здоров’я ( 10 год.) |
|||
23. |
Соціальна компетентність. Стосунки і рівні спілкування. Тренінг 6 . Спілкування і розбудова стосунків. |
15.03.22 |
Асинхронний урок |
24. |
Цінність родини. Готовність до сімейного
життя. |
22.03.22 |
Асинхронний урок |
25 |
Репродуктивне здоров’я молоді. Стан
репродуктивного здоров’я молоді в Україні. |
29.03.22 |
Асинхронний урок |
26. |
Запобігання
захворюванням, які передаються
статевим шляхом.
|
05.04.22 |
Синхронний урок за посиланням об 11.50https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz 1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=NwgAdZyc2ek 2. Переглянути презентацію https://vseosvita.ua/library/zapobiganna-zahvoruvannam-so-peredautsa-statevim-slahom-zasobi-kontracepcii-434873.html Д/з Опрацювати параграф 25 накреслити таблицю в зошиті ст. 120, 121,122,123; відповідати на запитання ст.124 (усно) |
27 |
Значення
моральних цінностей для профілактики ІПСШ. |
12.04.22 |
Синхронний урок за посиланням об 11.50https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz |
28 |
Протидія
стигмі і дискримінації. |
19.04.22 |
Асинхронний урок 1. Переглянути відео1.https://www.youtube.com/watch?v=GhtDiG1R2Kw 2. https://www.youtube.com/watch?v=CNRN3mqASQA Д/з Опрацювати параграф 26 виписати поняття ст.127 ( стигматизація та дискримінації), відповідати на запитання ст.129 (усно),скласти пам'ятку " Достовірна інформація про ВІЛ/СНІД" |
29. |
Вплив
психоактивних речовин на
репродуктивне здоров’я. Профілактика вроджених вад. |
26.04.22 |
Синхронний урок Д/з Опрацювати параграф 24 , накреслити таблицю в зошит ст.115,116,117,відповідати на запитання ст. 117,скласти пам'ятку за завданням ст.118( Моделюйте) |
30. |
Значення
регулярних профілактичних оглядів для хлопців і дівчат. Соціально –
психологічні та медичні послуги держави для молоді. |
03.05.22 |
Асинхронний урок |
Тема. Сучасний комплекс проблем безпеки. |
|||
31 |
Безпека
як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки. |
10.05.22 |
Синхронний урок за посиланням об 11.50https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz Переглянути відеоурок 1. https://www.youtube.com/watch?v=ZoTP-9VPswM 2.https://www.youtube.com/watch?v=3AD84VEVxfo Опрацювати презентацію 1.https://vseosvita.ua/library/prezentacia-bezpeka-ak-potreba-ludini-vidi-i-rivni-zagroz-zahodi-bezpeki-450985.html 2. https://naurok.com.ua/prezentaciya-bezpeka-yak-potreba-lyudini-vidi-i-rivni-zagroz-zahodi-bezpeki-110449.html Д/з Повторити параграф 27 , накреслити таблицю в зошит ст.132,133;відповідати на запитання ст. 135( усно) |
32 |
Сфери
національної безпеки. Глобальні загрози породжені діяльністю людини. |
17.05.22 |
Синхронний урок за посиланням об 11.50https://meet.google.com/kkz-tadg-qfz Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=QRtY3QxsgZA Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-globalni-zagrozi-porodzheni-diyalnistyu-lyudini-ta-h-vpliv-na-zdorov-ya-rozvitok-ekologichno-docilnogo-mislennya-i-povedinki-yak-skladova-zdorovogo-sposobu-zhittya-26461.html Д/з Опрацювати параграф 28,29 , накреслити таблицю в зошит ст.143,144;відповідати на запитання ст. 140,145,146( усно) |
33 |
Розвиток
екологічно доцільного мислення і поведінки , як складова формування здорового
способу життя. |
24.05.22 |
Синхронний урок за посиланням об 11.50 2. https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-temi-rozvitok-ekologichno-docilnogo-mislennya-i-povedinki-236455.html Д/з Опрацювати параграф 30 , накреслити таблицю в зошит ст.152;відповідати на запитання ст. 153( письмово) |
34 |
Міжнародне
екологічне право. Екологічне законодавство України. Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку. |
31.05.22 |
Асинхронний урок 1. Опрацювати презентацію |
35 |
Підсумково
– узагальнюючий урок. |
07.06.22 |
Асинхронний урок |
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Завдання та посилання |
17. |
Умови
ефективного навчання . Активне і пасивне навчання. Індивідуальні особливості
сприйняття і навчання. |
12.01.2021 |
|
18. |
Способи
ефективного навчання й підготовки до іспитів. Підготовка до ДПА. Планування
часу. |
19.01.2021 |
|
№ |
Тема
уроку |
Дата |
Завдання
та посилання |
|
|
|
Опрацювати параграф 19, повторити параграф 18, |
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар